Novi Sad
02.03.2012.
15:25 > 17:52
Potpisivanje peticije za ukidanje PDV-a na hranu i opremu za bebe počelo je u petak i u Novom Sadu.
  • 10.03.2012 09:05
    budalastina
    Otac sam dvoje dece , cisto da me ne smatrate ... Pogresan pravac delovanja u potpunosti koji ide na ruku istoj ekipi koja vas politicki ubija. Stavite prst na celo, zrtve ste politicke spekulacije zalazete se za ono sto njima ide u prilog. Da ne davim , NEKA NAM OBEZBEDE EKONOMSKI AMBIJENT DA KUPIMO NEOPHODNO - standard.Drzava mora da se izdrzava od poreza pa ako ucini ustupak odredjenim kategorijam ili granama privrede opteretice nas sa druge strane.Standard to svima nama ide u prilog a ovako nas dele, roditelji,poljoprivrednici,taksisti,udruzenja ovoga i onoga , razbijanje nas opljackanih gradjana. Bez blama
  • 08.03.2012 02:41
    @u manjini - mozak u glavu!
    kad god se kakav odvratni, lopovski, mali covek (iz televizora), a na vlasti, dotakne te teme, primetices da se zalaze za povecanje nataliteta, a ne za povecanje piraterije...
    ima li moj komentar kakve veze sa temom, nemam pojma... vazno je da te nisam popljuvao :D
  • tata iz banata

    07.03.2012 10:59
    deca ispastaju
    Predlazem da se osim PDV-a ukinu i ljudi kao sto su:
    antinatalista
    U manjini
    Goran
    ...
    I ostali anonimusi koji ne podrzavaju akciju
  • tata iz banata

    07.03.2012 10:51
    neverovatno koliko ljudi je protiv
    @Antinatalista
    ti druze na lecenje....
    Kad bi u Srbiji svi cekali da ispunimo tvoje uslove, nikad ne bi imali decu niti bi se vencavali.

    Svim kompleksasima i osobama koje ne vole decu i smetaju im trudnice zelim lepu buducnost sa gomilom macaka

    sve za decu!
  • big deal

    04.03.2012 15:48
    Ljudi su sisari i pare se i razmnožavaju kao i životinje. Trudnoća nije nikakvo čudo niti božiji dar, sem za one kojima je IQ jednak zbiru broja cipela.
  • antinatalista

    04.03.2012 15:45
    Plata je nadoknada za urađeni posao. Šta to trudnica radi za poslodavca tokom trudnoće i nakon porođaja dok je odsutna? Apsolutno ništa, i zato ni ne treba ni da dobija platu. Neka prvo uštede, obezbede se, postanu situirani pa onda prave decu ako žele - o svom trošku, ne o trošku firme ili budžeta koji pune svi a ne samo trudnice.
  • 04.03.2012 01:39
    U manjini - za Z
    Znaci, jedan od razloga za dobijanje dece po tebi jeste da bi imao ko da puni PIO fond??? Ja se uopste ne nadam da cu od ove drzave dobiti penziju iako redovno uplacujem veoma veliki iznos u PIO fond (ne svojom voljom). Ali to nije problem dece vec samog sistema koji je pogresno smisljen u vidu piramide sa pretpostavkom da ce vrh piramide da ide uvek u jednom smeru. A takvi sistemi kad-tad dozive krah. Jedini nacin da svi osiguramo penziju jeste da za vreme zivota dovoljno zaradimo i ulozimo u razne stvari koje ce nam doneti sigurnost pod stare dane (ako propadne jedna investicija, tu je druga) a ne da se nadamo da cemo ziveti od drzavne penzije. I zato ne treba decu "praviti" zato da bi ona dalje punila fond PIO i dala nama nase penzije. Ili sto bi Josipa Lisac rekla "mnogi prave decu zato da bi im imao ko kuvati caj kada ostare". Kuvacu ja sebi sam caj ili medicinska sestra. A ti koji se nadaju da ce im deca pomoci kad ostare, obicno ta deca odmagle u inostranstvo i vise se nikad matorcima ne jave. Svako ko ulaze u drugog, pa bilo to i rodjeno dete, nadajuci se da ce posle izvuci neku korist, grdno ce se prevariti kad dodje "dan za naplatu".
  • 04.03.2012 01:27
    Za "e bas necu"
    Ne znam zasto ti smeta sto sam upotrebio izraz "razmnozavanje". Otvori bilo koju knjigu iz biologije pa ces videti da se i reprodukcija ljudi, bas kao i zivotinja, zove razmnozavanje. Ne vidim razloga "mistifikaciji" ljudskog razmozavanja i stavljanja tog cina na neki pijedestal. I bas zato sto ti smeta ta rec, ne mozes ni da razumes moje poredjenje dobijanja bebe sa kupovinom novih kola. Vecina ljudi i dalje smatra da je dobiti bebu nesto "uzviseno" i iznad svih ostalih ljudskih potreba i sad svi treba da padnemo u nesvest kad se neko porodi i da mu se klanjamo. A taj neko je ustvari sa bioloskog, filozofskog, pa ako hoces i verskog stanovista uradio jednu sasvim obicnu stvar.
  • Гордана

    03.03.2012 20:38
    Потписала.
  • -

    03.03.2012 20:30
    -
    u ceskoj drzava placa porodiljsko odsustvo 1-4 godine. po izboru.
  • e, bas necu!

    03.03.2012 17:19
    @goran
    Zasto bi ljudi koji odluce da imaju decu imali povlastice?

    Samim tim sto sam roditelj ja sam vec u povlascenom polozaju!

    Jer ono Hitler isto imao neke dileme oko broja stanovnika?...Da li je 7 milijardi malo ili mnogo, nije nase da o tome sudimo...
    Nije ovde u pitanju razmnozavanje i to da li cu se ja kad god se "okotim" imati povlastice u pitanju je cista ekonomija kako je neko od prethodnika lepo objasnio...
    A Vi (i Vasi istomisljenici) pitajte Vase roditelje zasto su se odlucili da Vas imaju...
  • 03.03.2012 17:18
    Tacno! Trudnoca nije bolest i zato gospodje trudnice treba da rade dok su trudne, a posle dok traje porodiljsko odsustvo treba da dobijaju celu platu.
    A, nazalost, deca se ovde radjaju da bi zbrisala iz Srbije (u inostranstvo, bilo koje) prvom prilikom.
  • -

    03.03.2012 16:56
    -
    da ste neki narod onda bi ste se zalagali za povlastice kakve postoje u ceskoj ali avaj, vama
    koji deci kupujete firmiranu robu i gurate ih na kastinge je bolje ovako davati povlastice
    uvoznicima bebi opreme

    minusasima cu pojasniti zasto sam stavio da je bolje da su spustili pdv na ugovore o delu:

    samo freelenciranjem cete ubuduce hraniti decu
    zato sto radnih mesta nema dovoljno/ niti ce ih ikada biti/, 2/3 vas ce dobiti otkaze i
    roditelji vam nece ziveti doveka da bi izdrzavali unucice.
  • sale novosadjanin

    03.03.2012 11:26
    @semtex
    lepo i pametno receno !
  • Goran

    03.03.2012 11:23
    @U Manjini

    Jesam za peticiju, i potpisacu je. I jesam za ukidanje PDV-a ma za cega bio. Sa tobom se donekle i slazem, iako sam svestan da se ekipa ovde lozi bas na to - razmnozavanje. Jako im je to 'gruba rec' i negde ih kapiram. Smisao svog zivota i vide u tome da imaju decu. Zapravo, 99% Srbije je u tom fazonu 'da nas ima sto vise'. Ima nas 7 milijardi na planeti... iha....dovoljno... :) i previse.

    Ko zeli da ima dete, imace ga sa PDV-om i bez PDV-a. Tako da si u pravu. Zasto bi neko ko ne zeli dete placao PDV na neku drugu stvar, ma koja ona bila? Odnosno da preformulisem : Zasto bi ljudi koji odluce da imaju decu imali povlastice?
  • Teodosije

    03.03.2012 10:00
    Da citiram
    kralja Teodena iz Gospodara Prstena, "Kako je doslo do ovoga?" Sramota je sto neki ljudi na decu ( Ej! ) gledaju kao na luksuz i nebitne stavke u zivotu. Srozali smo se kao narod, gubimo moralne karakteristike.... Nadam se ipak da ce peticija promeniti nesto, potpisacu je, naravno.
  • damirprc

    03.03.2012 08:25
    @U Manjini - ako nisi znao
    u nemačkoj svi koji se nisu oženili/udali do 28. god plaćaju veći porez. čisto da ti napomenem ako nisi znao do sad, invalidi plaćaju 8% poreza na kola, pa ako ti je stalo toliko do kola ti postani invalid i kupi auto, jeftinije će te izaći
  • semtex

    03.03.2012 08:16
    potpis
    Potpisao,veci je problem sto se trudnoca tretira kao BOLEST!!!Koje crno bolovanje,trudnoca i porodiljsko odsustvo treba da se isprati sa punom platom!
  • Sokilo

    03.03.2012 01:27
    Ne ukidati PDV
    Molim sve koji čitaju da obrate pažnju na jednu stvar: nije problem u PDV-u nego u cenama bejbi opreme. Nije bejbi oprema skupa zbog PDV-a. Ja pozivam upućene da objasne zašto su visoke cene. Govori se o tome da je opasno uvoziti pelene samo zbog toga što oni koji bi to uradili imali bi problema sa mafijom. Neko ima neku vrstu monopola na ovu bejbi opremu i to je problem. Ne bi me čudilo da je ova inicijativa pokrenuta od strane velikih trgovinskih lanaca. Dakle, postaviti pitanje CENA, a ne PDV-a. To je problem i razmišljajte svojom glavom. Ja sam za ovakvu kampanju ali kada ona bude bila uperens protiv onih koji imaju monopol.
  • z

    02.03.2012 18:19
    nonsense
    @u manjini
    Ne volim kada ljudi gledaju lice bez nalicja.
    Razlog za podsticaj "razmnozavanju" nije takpo trivijalan kao to da nas ima vise, vec je stvar je ekonomije i odrzivosti sistema u kome zivimo. Sta mislis ko ce raditi i puniti PIO ili sta god on bude kada ti budes bio u penziji? Ko ce unapredjivati sistem i podupirati ga kada tebi bude 80 godina? Problemi nacija koje stare, u kojima se smanjuje broj mladih su visestruki, takvi sistemi su neodrzivi, obrazuj se malo o tome pa onda mozemo pricati o tome da li se bolje "razmnoziti" ili kupiti auto.
  • 02.03.2012 17:23
    Mama
    U poslednjih nekolko meseci pelene su poskupljivale. Cini mi se i do 20%. Pa nam onda zamazu oci i kao stave ih na akciju. A da ne pricam o razlici o istim pelenama koje su namenjene nama (non EU) i onima koje se prodaju u npr Madjarskoj. Lep gest gradjanske inicijative al mislim da smo i ovog puta nasamareni, jer su se oni vec lepo ugradili sa tim poskupljenjima!
  • 02.03.2012 16:48
    @ u manjini
    ukidanje ovog pdv-a bi dosta znacilo roditeljima, dok sa druge strane nikako ne bi ugrozilo one koji nemaju decu... u sustini vi se vodite onom - da komsiji crke krava...
    i da, roditeljstvo bi trebalo da je stvar izbora i ocigledno ste dobar izbor napravili kada ste odlucili da nemate decu, jer ako vama bebe vrede isto koliko i kompakt diskovi, onda vas stvarno zalim...
  • E, bas necu

    02.03.2012 16:27
    @u manjini Ti neke stvari nisi najbolje shvatio... Tuzno je sto decu upredjujes sa diskovima i kolima... I, jako je ruzan izraz razmnozavanje...

    Jako rado bih potpisala peticiju ali se bojim da ne ispadne posle kako sam potpisala za neku stranku! Cudno mi je da krece bas sad uoci izbora...

    A, da sramota je sto su nam osnovne stvari za decu skupe! Moje misljenje je da bi trebalo da postoje ne znam kako bih nazvala radnje, butici gde bi sve stvari za decu (ne samo bebe) ali kvalitetne stvari bile skoro dzabe a one firmirane gluposti, frakovi i tome slicno bude skupo pa ko voli i hoce nek izvoli!
  • U manjini

    02.03.2012 15:59
    drugi glas
    Iako ce me 99% posto vas ovde popljuvati, ipak cu da kazem svoje misljenje. Mislim da PDV na hranu i opremu za bebe ne treba ukidati. I beba je izbor coveka i zene i ne moraju svi da imaju decu. To je licni izbor svakog pojedinca kao i izbor da umesto deteta kupi npr kola. Mozda zvuci jako glupo ali je tako. Zasto bi mi ljudi koji smo umesto bebe resili da kupimo kola placali PDV a roditelji ne? Ljudi koji nemaju decu su izlozeni raznim vrstama diskriminacije a oni koji imaju decu se pomazu na najraznovrsnije nacine u koje sada spada i ovo spominjanje ukidanja PDV-a. Ako ukinu PDV na bebe, neka onda nama koji nemamo bebe ukinu PDV na kompakt diskove. Ne razumem zasto se forsira razmozavanje i to se predstavlja kao nesto sto treba maltene da bude besplatno a i ono je stvar izbora. Znaci vas izbor treba da bude besplatan a ja svoj izbor treba skupo da platim. Nesto tu ne stima.
  • Milica

    02.03.2012 14:08
    Mama sam dvoje dece
    i slažem se da treba ukinuti pdv za bebi opremu.
    Ali iskreno važnije bi bilo da gospoda obezbede mladim ljudima stabilne poslove i redovne plate.
    Verujem da bi tada bilo mnogo lakše i da bi sve više mladih ljudi upustilo u avanturu ''roditeljstvo''.Danas je luksuz imati dete.
  • Nataša

    02.03.2012 11:05
    ????????
    Pre četiri godine sam bila trudna i isto ovo potpisala - ništa se nije promenilo. Opet sam potpisala, možda se nešto desi sada.......
  • ccc

    02.03.2012 09:45
    Hmmm...
    a da se ukine malo PDV i za hleb i mleko pa da ljudi imaju sta da jedu...??? podrzavam za hranu za bebe i pelene ali za fensi odecu i izivljavanja u utrkivanju ko ce detetu da kupi skuplje i drecavije, to vec ne...
  • Pera

    02.03.2012 07:07
    Ukinuti PDV
    Obavezno ukinuti Pdv i plus stimulans i donacije za rodjenu decu a majkama sa troje dece smanjiti radni staz i radno vreme od max 6 casova.Pomoc u svakom pogledu. Poreze i namete od cigareta usmeriti u fondove za borbu protiv bele kuge isl. Efekata ce biti sigurno samo sve treba osmisliti lepo ia osnovni cilj je sto vise pogodnosti za one koji daju bilo kakvu sansu ovoj zemlji.
  • Peca

    02.03.2012 06:10
    Od izvora dva putica
    Mislim da ukidanje pdv-a nebi dalo nikakav finansiski efekat za roditelje.Kada bi na primer uveli povracaj pdv-a uz racun, opet bi se kupovalo po pijacama jer bi bilo jeftinije.Opet, mislim da bi bilo bolje velikim decijim dodatkom stimulisati "prvo dete" kako bi se izbegla zloupotreba i razvlacenje para na one kojima je to sa mnogo decama postao biznis. Tako bi se mladi podstakli na brak, povecao natalitet, a smanjio broj, "socijalno ugrozenih" i nevladinih organizacija, dusebriznika koji trose novce u ime istih.
    Svakako, PODRZAVAM i ovu inicijativu!
  • NS

    01.03.2012 17:40
    Ukinuti porez na opremu za bebe ali i ograničiti marže trgovaca!
    Po meni i svu osnovnu dečiju robu, kao i knjige za osnovnu školu treba osloboditi poreza.
  • Deki

    01.03.2012 17:39
    Do osmog marta
    Postavite jedan štand ispred Novosadskog Sajma.
  • Milan

    01.03.2012 16:49
    Jeste, ali...
    Podržavam, ali treba naći i mehanizme da to ne bude samo mogućnost uvoznicima i tgrovcima da još više zarade. Pampers je kod nas skuplji za mnogo više od iznosa carine i pdv-a...
    Sa druge strane, postoje i dečije stvari na koje bih dodao i porez na glupost, kao što su kolica koja koštaju po 700-800€, smoking za bebe, "brendirani" duksići od 5-6000...
  • -

    01.03.2012 16:41
    -
    ako cemo nesto da se uradi onda bolje da se smanji pdv na ugovor o u delu.
  • sosa

    01.03.2012 15:54
    Eto nas.
  • ima nas previše

    01.03.2012 15:52
    Treba ukinuti carinu i PDV za kondome i druga kontraceptivna sredstva.
  • sdragan

    01.03.2012 15:51
    Moja puna podrska! Potpisujem!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna